pondelok, 4. apríla 2016

Spring break!

Ahojte! A zase tie prázdniny rýchlo utiekli. Teraz len prečkať 2 mesiace v škole a letím na Miami sa zvítať po roku s mojou rodinkou!! :-) V škole som toho veľa zameškala, ale nerobím si z toho nič keďže aj tak dobré známky nepotrebujem. Tretí ročník opakujem tak či tak :-D So sad.  
Počas jarných prázdnin sme si užili kopec zábavy. Keďže jarné prázdniny nasledovali hneď ako som prišla z CA, tak to boli ozaj veľké prázdniny  a dnes bol nezvyk opäť navštíviť školu. 
V každom prípade išli sme na slnečnú FLORIDU! 
Táto úžasná rodinka robí môj pobyt v USA len a len lepším!

 Raňajky s postavičkami a šialene šialená rodinka :-D "Spravte nejakú grimasu"
 Go-Cars s mojou host-mom <3
 Keď sa raz zamiluješ do Disney je to už navždy.
 Keď som Disney navštívila prvýkrát netušila som koľko zážitkov si odtiaľ odnesiem :-) Bude sa s tým ťažké rozlúčiť.


Tentokrát sme okrem Disney navštívili aj krásny Sea World! A bolo to neskutočné vidieť všetky zvieratká ako sa dokážu inteligentne správať. Teda najmä delfíny a kosatky! :-)


 Samozrejm mám oveľa viac fotiek, ale to by som tento článok asi nedokončila :-D Dúfam, že sa vám fotky páčia! 

Prajem Vám krásny týždeň!
Tims :-)

1 komentár: