sobota, 12. marca 2016

Photoshooting

Ahojte, ospravedlňujem sa, že som zase dlho nič nepridala. Ale 
mám zopár noviniek, na ktoré sa môžete tešiť! Minulý týždeň som bola na Bridal show a v stredu letím do LA, tak očakávajte články! :-) Okrem toho v škole totálna pohroma. Samé testy a projekty. Minule nám dejepisár dal písomku, o ktorej nám nedal vedieť dopredu a skladala sa z dvoch A4ky, čiže všetci asi vedeli :-D Okrem toho nám na divadle oznámili, že budeme mať známku sa 1-stranový monológ! Yay! Ešte keď ani tie vety nedávajú žiadny význam, keďže sú to tie staré knihy so slovami ala "What the hell is this." .. A Tennessee zrejme úplne preskočilo ročné obdobie jaro. My tu máme momentálne 23-27 stupňov! V triedach sa nedá vydržať, vonku je neskutočné dusno, že keď prejdem pár metrov do školy, tak prídem naozaj spotená! Ale len nech je pekne teplúčko. No a keďže ešte nemám patričné fotografie k článku o Bridal show, tak som sa rozhodla, že sa s vami podelím o fotografie s mojím frajerom, ktoré sme si dali spraviť cez leto. :-)

 A nakoniec taká bonusová :-D Už ani neviem čo sme to skúšali.
 Fotky nám zhotovil super kamarát Marek, tak môžete pozrieť jeho tvorbu : https://www.facebook.com/MarekStitnyPhotography/?fref=ts Ďakujeme ešte raz :-)

A vy čakajte ďalšie články! ;-)


Tims :-)

5 komentárov: