utorok, 22. marca 2016

Manhattan beach - Venice beach - Santa Monica beach

Wassup! Som tu späť po krásne strávenom týždni. Ani sa mi tomu nechce veriť, že som bola na tak úžasných miestach! Dnes vám ukážem krásne pláže, kde sme si užili kopu zábavy. Okamžite by som sa tam vrátila a žila tam. Tak ako som sa pred týždňom už chcela vrátiť domov, tak teraz sa mi zase nechce :-D California robí divy. Úžasné bolo stretnúť ďalších exchange študentov z celého sveta! :-) 


 Na Manhattan beach sme boli prvý deň a druhý. Bola to úplná paráda veľmi sa mi tam páčilo. :-)
 K Venice beach mám len 1 dodatok : Trávu kúpiš všade.
 K Santa Monica môžem povedať, že je to raj všetkých filmov. Veľa filmov bolo natočených práve na tomto mieste :-)


Čoskoro budú ďalšie články! :-)


Tims :-)

10 komentárov:

  1. nádhera fakt :) a tú všadeprítomnú trávu si si aj kúpila? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Brala by som to teple pocasie :) Musi tam byt krasne :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Len z rána je vždy chladno aj večer 😊

      Odstrániť
  3. To je fakt jak z nějakého filmu nebo seriálu :D a moc ti to tam sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak to je nádhera! Taky bych se tam jednou ráda podívala :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To je prostě dokonalý úplnej sen, závidím ti to!:D
    LadyCaterpillar

    OdpovedaťOdstrániť