nedeľa, 27. marca 2016

Beverly hills * Walk of Fame * Universal studios

Ahojte, tak momentálne som na Floride, ale ešte som sľúbila článok z Californie pretože sme boli na veľa miestach a nechcela som to dať všetko do jedného článku. V CA sme videli krásu Beverly hills a Rodeo drive, taktiež aj známu Walk of Fame, kde si každý našiel tú svoju hviezdu a nakoniec Universal studios, ktoré sú v podstate to isté čo na Floride len o dosť menšie a menej dráh tam je. Ale predsa len to bol môj najlepší víkend v USA! :-)

Na Rodeo drive nájdete asi všetky možné značky, ktoré existujú.
Walk of Fame je jednoducho úžasné miesto, žije to tam nadšením. 
 V Hard Rock Cafe sme mali úžasnú večeru :-)
 Tu môžete vidieť mini nápis Hollywood:-)


 Jedno čo má odlišné Universal studio v CA ako na FL, tak je to, že v CA sú všetky štúdiá, kde sa natáčajú filmy! A oni vás všetkými prevedú, všetkými ulicami vo filmoch a podobne. Všetko je práve v týchto štúdiach v Californii. Bol to super zážitok. :-)


California má za mňa jedno veľké WOW. Kto chce ísť raz do USA, tak určite California ! :-)
Dúfam, že sa článok páčil. Ja utekám do Disney - Epcot, tak sa ozvem s ďalším článkom. Papa :-*
Tims :-)

8 komentárov:

  1. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jů, někdy se tam taky musím podívat a udělat si fotku s Hollywoodem! :D
    Užij si to tam)
    - Friday tastes

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne fotky! :) Tiež by som sa raz chcela pozrieť do Ameriky :) A Cali by bola moja prvá zástavka! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak takovýhle víkend bych si také nechala líbit! nejlépe i s nakupováním ve všech těch obchodech :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tam to vyzerá nádherne ! :) Určite tam plánujem niekedy ísť :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nádherné fotky! Závidím ,-) Snad příští rok to spojím s Kalifornií :)
    Meet My Lovely World
    Giveaway ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásné fotky :) díky za tip, snad se tam někdy taky kouknu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásné fotky, hned bych se tam jela podívat :o)

    OdpovedaťOdstrániť