štvrtok, 4. februára 2016

Thanksgiving/Florida #2

Ahojte, aký ste mali týždeň? Ja som si ho celkom užila, ale už sa teším na víkend. Dnes vám trošku porozprávam o mojích Thanksgiving prázdninách. V článku o Floride #1 som spomínala, že sme sa na Floridu ešte vrátili. Moji host-parents sa rozhodli, že strávime vďakyvzdanie u mojej host-mom rodiny, kde sme boli aj predtým. A samozrejme keďže máme kúpené lístky do Disney na celý rok, tak sme opäť boli aj tam. 
Na Thanksgiving som sa tešila hlavne kvôli moriakovi s brusnicovou omáčkou :-D Bolo to veľmi chutné som sa dosýta najedla. Nič veľké to nebolo, len rodina pokope pri večeri. Ale bolo fajn ochutnať nové jedlá. A každý deň sme si odskočili do Disney na horské dráhy a atrakcie, na ktoré sme mali rýchle vstupy. 

Definitívne naša najobľúbenejšia fotka :-D
 Na tých najrýchlejších alebo najstrašidelnejších dráhach robia fotky :-DD vždy sme sa dobre zasmiali, keď sme ich videli prvýkrát :-D
 Niektoré fotky sú k nezaplateniu :-D Ale tie extrémne sem dávať nebudem. Parádne sme sa zabavili  a Rock 'n' Roll roller coaster je najlepší! Ide aj dole hlavou takže preto :-D prvýkrát som nečakala, že to je práve ten, na ktorý sme išli, tak som bola mimo, keď som sa nachvílu ocitla dole hlavou :-D ale je to super a boli sme na ňom niekoľkokrát. 
Prajem vám krásny piatok a krásne strávený víkend. Napíšte mi či by ste išli/boli na horskú dráhu hore nohami :-)

Tims :-)





4 komentáre:

  1. Nejsympatičtější rodinka :-)
    Šla bych šlaa :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné fotky :) když jsem byla na výměnném pobytu v Dánsku, tak jsem byli taky na horských drahách a bylo to super :) taky bych šla :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Chcela by som zažiť aspoň raz thanksgiving ,musí to byť super :)

    OdpovedaťOdstrániť