nedeľa, 28. februára 2016

Stressful week

Čauko, po dlhšom čase sa opäť vraciam k blogu. Momentálne je toho veľmi veľa okolo školy. Začína nám posledný týždeň v štvrťroku, v 2. semestri a učitelia sa dočista zbláznili. Naša matematikárka nám dala 4 hodiny po sebe testy. Ja si mám ešte stále dopísať test z divadla, ktorý sme písali na začiatku semestra áno, dávam si načas! Minulý týždeň sme mali samé testy a ešte ma asi 2 čakajú tento týždeň. Veľmi sa teším ako pohorím :D Ale v každom prípade pozitívna vec na tom je, že nám zostáva iba 1 štvrťrok (3 mesiace) ku koncu školy a milovaným prázdninám! Okrem všetkého mi nesmiernu radosť tento týždeň spravila stránka casetify, z ktorej som si objednala úžasný kryt! :-)


 Tento kryt mi úplne zlepšil náladu a naplnil pozitívnou energiou. Keďže ho mám stále so sebou a vždy keď sa naňho pozriem musím sa usmiať :-) Vybrala som fotky z letného fotenia :-)
Samozrejme ovsená kaša v priebehu týždňa nemôže chýbať :-) 

A ďalšie radosti, ktoré mi zlepšili náladu sú tielko a letný cardigan, neviem ako to nazvať :-D O dva týždne letím do LA, tak nech mám niečo na prehodenie cez plavky :-)
 Dúfam, že zvládate školu v pohode a nemáte stresy :-)


Tims :-)

8 komentárov:

  1. Díky moc, teď mám chuť na kaši! :D :(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ta kaše vypadá skvěle a ten kryt je perfektní :) co ti teda závidím je ten výlet do LA, taky bych hned někam jela... ale vidím to asi "jen" na Berlín :D
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kryt je nádherný, držím palce, ať vše zvládneš na jedničku! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Fakt skvelý kryt! ♥ Dúfam, že testy dopadli v poriadku a LA si poriadne užiješ.

    31shadesofaubergine

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krásny kryt! :) nech ťa nabíja pozitívnou energiou aj naďalej :)

    OdpovedaťOdstrániť