streda, 17. februára 2016

Small happiness or I have the best boyfriend !

Ahojte, tak momentálne som veľmi unesená, pojašená, zamilovaná a podobne :-D (nie, že by som obyčajne nebola) Takže sa ospravedlňujem, ak bude tento článok príliš sladký :-)
Už asi pred 2 týždňami som začala niečo tušiť, keď sa ma maminka opýtala či mi prišiel nejaký balíček zo Slovenska. V tom okamihu som vedela, že tu niečo nehraje. Neskôr sa ma pýtal aj otec, a keď som to spomínala frajerovi, tak sa vždy len tak usmieval a už mi bolo všetko jasné. Hoci musím uznať zahral sa, že netuší čo to je vo veci. A keď bol sklamaný, že to neprišlo na Valentína, tak už mi to pomaličky dochádzalo. Jasné poslal mi balíček :-) V utorok to prišlo a spolu sme ho rozbalili :-)

Prvé čo som vytiahla bola papierová ružička, keďže mi nemôže dať živú ružičku poslal mi origami (stále si z neho za o uťahujem a teraz som jedno dostala :-D). Taktiež mi poslal list v ktorom bola "letenka" a kartička so sloníkom ako hovorí Milujem ťa.  Ja mu väčšinu času hovorím slon, takže to bolo veľmi vtipné, keď som to uvidela. A letenka? Len sa pozrite bližšie a uvidíte :-D (nechcelo mi to dnes zaostriť dobre)
No a nakoniec toto! Ja som bola vážne milo šokovaná! Naozaj som to nečakala a neskutočne ma to potešilo, lebo sme sa rozprávali o prstienkoch a zrovna aj o Pandore. Je nádherný a neviem sa naň vynadívať!
 Snažila som sa ho nafotiť ako najlepšie to išlo, ale ako som už spomenula, neposlúchal ma :-D
 A čo vy? Páči sa Vám? :-)


 Tims :-)

7 komentárov:

  1. To jsou krásné dárečky, prstýnek je nádherný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné dárečky, i ta růže se mu povedla :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak to jsou nádherné dárky!!! Jak Pandoru příliš nemusím, tak ten prstýnek je božský:)
    Tak ať vám to klape nejlépe napořád:))

    ...Instantní krása...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Teda, nádherný článek! Dárky se přítelovi moc povedly :))) Ten prstýnek je úžasný!
    One blondie life

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásne prekvapenie (: milujem takéto romantické gestá, ktoré hovoria ako veľmi nás naše polovičky ľúbia

    www.danielainthelibrary.com

    OdpovedaťOdstrániť