pondelok, 15. februára 2016

* The last week *

Ahojte! Po týždni som sa opäť rozhodla niečo pridať. Vzhľadom ktomu, že minulý týždeň bol dosť nudný a pochmúrny, tak nie je veľa zaujímavých vecí. Ale mali sme 2 dni snow days, tak nám pekne predĺžili víkend. V stredu nám zase dali školu o 2 hod neskôr, čiže polovica školy sa nedostavila a úplné ticho bolo na hodinách. Vôbec nič sme nerobili len pozerali filmy a nudili. Štvrtok a piatok už sme sa učili síce v myšlienkach sme boli stále doma.  Dnes máme sviatok, tak som si našla čas na blog, hoci som sa zobudila o 2 po obede :-) Ako prebiehal váš týždeň?



Tieto 2 úžasné vône mi krásne rozvoniavajú izbu  :-) Keď mi vyhorí celá sviečka budem si musieť kúpiť ďalšiu, lebo je úžasná :-)
V sobotu sme išli s kamarátkou nakupovať na "Valentína", išli sme si spraviť radosť. Keďže ja som v Amerike a môj priateľ na Slovenku, tak sme ho strávili volaním na skype. Musím podotknúť, že sme obaja pri volaní zaspávali, čiže naozaj zábava :-D
 Už by som mala skončiť s nakupovaním vo VS, ale keďže idem budúci mesiac do Californie, tak som si odbehla kúpiť nejaké tričká a žabky :-)
 Z Naked mám najväčšiu radosť a taktiež som neodolala Too Faced obzvlášť, tá vôňa je dokonalá.
Už dlho som si chcela kúpiť tieto suché šampóny a konečne som sa k nim dopracovala! A som veľmi spokojná.
Neviem sa dočkať čo uvidím Peyton budúci mesiac na Floride! So excited! <3
A inak ako ste strávili Valentín Vy!? :-)



Tims :-)

9 komentárov:

  1. Jeee NAKED paletky a věcičky od VS, ty se ale máš. Krásné věcičky. :*
    Příště, jak budeš na Floridě, klidně se můžeš stavit. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :-) keby sa dalo, tak bych sa stavila

      Odstrániť
  2. No teda ty si žiješ americký sen (Aj ako som si pozerala ostatné články)! Vždy som chcela chodiť presne na takú strednú školu so všetkým, čo k tomu patrí: ihrisko na americký futbal, úžasná telocvičňa, snehové prázdniny a tak... :)
    Veď vieš, ako to je - na Slovensku nasneží pol metra a ešte o tej pol jedenástj večer idú odhrňovať sneh, aby bolo všetko v poriadku ráno.
    Každopádne, prajem ti ešte veľa zážitkov a zábavy aj v Californii, aj všade inde. :)
    DominicaLand

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej je to úplne iný svet to áno, ďalšie zážitky určite spomeniem v nasledujúcich článkoch :-) Ďakujem veľmi!

      Odstrániť
  3. Jsem na tvém blogu poprvé a když jsem se dočetla, že si v Americe (což je můj největší sen ever) začala jsem si číst všechny tvé články. :)
    Každopádně ke článku - ten sníh vám tak závidím, nádherný pohled. Ty NAKED? Nemám slov. Nemám ani jednu, ale hrozně mě teď láká ta SMOKY. Vypadá opravdu úžasně. A o "Viktorce" ani nemluvím. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dekuju moc! :-) je to velký sen to ano :-) dúfam, že ťa články budú nadalej baviť :-)

      Odstrániť
  4. Very cute post ! I love your pictures ! <3

    Suzanne xx
    http://yourlovelyplace.blogspot.fr/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Candle looks nice, I think I'm gonna get one! Lovely photos! :) x

    gingerebelq.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ta victorka a ty paletky, boží :)) pěkný blog! :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť