pondelok, 8. februára 2016

Christmas & New Year in Indiana 2015/2016

Ahojte, trošku neskoršie, ale predsa som tu s ďalším článkom a teraz o amerických Vianociach. Vianoce sme nestrávili v Tennessee, ale u môjho host-dad rodiny v Indiane. Prišli tam aj jeho sestra s manželom a malučkým bábätkom. Úplne som si ho zamilovala! 
Vianoce v US sú úplne 'over top' akože vážne všetkého veľa! Nehovorím, že u nás to tak nie je, samozrejme niektorí máme aj u nás všetkého veľa na Vianoce, ale tu je toho až príliš, a ešte k tomu aj takých blbostičiek veľa. Zábavy sme mali veľa a bavili sme sa super, čiže nemôžem povedať, že sa mi to nepáčilo. Mám skvelú host-family a neviem si predstaviť, že by som mala nejakú lepšiu. 
Mali 2 stromčeky a na jednom majú všetky ornamenty z rôznych štátov, miest alebo len veci, ktoré pre nich majú nejaký význam. Veľmi ma prekvapilo, keď som si našla ornament a ponožku s mojím menom!! Bola som trošku šokovaná a veľmi ma to potešilo.



S týmto malým šťastím som bola skoro stále a potom sa už odo mňa ani pohnúť nechcel :-) Keďže celá ich rodina miluje Disney, a Patova sestra milujú hlavne Univesal a Spidermana, tak ho pomenovali Peter Parker! Geniálne :-D
Následujúce fotky sú z robaľovania darčeku od mojej milovanej triedy, ktorá mi poslala balík až do ameriky a naplánovali to tak, aby som to mala presne pod stromčekom. A vyšlo im to! Hneď som sa rozplakala ako som uvidela všetky listy a fotky. (darčeky sa rozbaľujú 25teho ráno preto vyzerám ako mrtvolka)
 A čo by to bolo za Vianoce bez rodinky. Vďaka 7 hodinovému posunu som mohla osláviť Vianoce aj s mojou rodinkou cez skype! A od nich sa mi ušiel úplne rozkošný darček, keďže ja milujem Disney a Minnie, tak mi v Rakúsku na lyžovačke kúpili Minnie v rakúskom kroji! :-)
To by bolo asi všetko z mojích amerických Vianoc :-) Dúfam, že sa Vám článok páčil a Prajem Vám krásny týždeň.



Tims :-)

11 komentárov:

  1. jeee, jste roztomilí :) no a jídlo vypadá k nakousnutí, tvůj blog mě moc baví :))
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Teda, úplně z tvého článku cítím tu hřejivou atmosferu! Věřím, že Vánoce v USA jsou trochu jiné než u nás! :-)
    Moc hezké fotky.:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Teda, úplně z tvého článku cítím tu hřejivou atmosferu! Věřím, že Vánoce v USA jsou trochu jiné než u nás! :-)
    Moc hezké fotky.:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skvělý článek :) mně se i celkem líbí, jak to v Americe přehánějí :) podle toho dárku musíš mít opravdu skvělou třídu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jeee, jedeš do Miami, to je skvělé. Je tady opravdu krásně. <3
    Mňam, ten dort vypadá dobře, hned bych ochutnala. :D :P

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jé, to je hezké! :) Naše Vánoce mám ráda, ale poznávám ráda nové věci a zažít americké Vánoce by se mi také líbilo :). Hlavně je od tvé hostitelské rodiny moc pěkné, jak tě přijali jako za člena rodiny a vše jsi mohla krásně s nimi oslavit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. To musí být skvělý zážitek zažít americké Vánoce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jednou by jsem také chtěla zažít pravé americké Vánoce, musí to být vážně skvělé, kord když je zažiješ přímo v americké rodině :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. The post is fantastic! I love it:)
    Happy St. Valentine's Day!!

    theprintedsea.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť