štvrtok, 28. januára 2016

Weddings


Ahojte, 

Ako som už vravela moji host-parents sú fotografi #weddings & #engagements. Už hneď ako som prišla mi povedali, že s nimi môžem ísť na každú jednu svadby a zásnuby, ak budem chcieť. Väčšinu času som bola cez víkend unavená, tak som zostala doma, ale predsa som sa išla na 3 svadby a jedny zásnuby pozrieť. Každá svadba bola úplne iná, ale pritom pekná, hoci sú to veľmi odlišné svadby ako u nás.

Alkohol na svadbách? Nie. Sem-tam niekde výnimočne, ale nič také ako prípitok tu nie je. Alkohol sa veľmi neobľubuje.
Prvá svadba čo som bola, tak bola na farme a prvé čo ma zarazilo boli tie country boots čo nosia všade možne, tak práve tie mali na svadbe družičky a aj NEVESTA a ŽENÍCH. Som na to pozerala či to myslia vážne. Hostina nebola skoro žiadna a svadba končila už o 10tej! A žiadna extra zábava to nebola. Ale aspoň mala krásne šaty nevestička. A obrad trval maximálne 15 minút. To by som privítala aj tu.
Druhá  svadba bola v Knoxville. Večer sme tam cestovali a prespali v hoteli Hilton, lebo to je okolo 3 hodín cesty, tak aby sme sa ráno neponáhlali. Táto svadba bola v takom lesíku pri jazere, nikde nič naokolo ani žiadny signál! Na tejto svadbe mali veľmi veľa jedla a sladkostí. Ale celkovo svadba bola úplne oničom. Žiadny tanec, vyeralo to ako keby sa zišla rodina na spoločný obed. To je všetko.
Tretia svadba  bola v hoteli, ktorého meno som zabudla, v Nashville. Výnimočne tento obrad bol v kostole, pretože pre Ameriku nie sú svadby v kostoloch vôbec typické. A keď už sa konajú v kostoloch, tak to nevyzerá ako kostol. Táto svadba bola veľmi luxusná, celá výzdoba bola veľmi elegantná a jedlo vynikajúce! Ale tiež ako zábava nejak žiadna nebola a opäť končila skoro. 
V každom prípade sa neviem dočkať ďalších svadieb, keď začne opäť ich sezóna. Plus prikladám 1 bonusovú fotku z engagement session na farme! Neuveríte, ale oni naozaj chceli mať zásnubné fotky s kravami. :-D


Vidíme sa pri ďalšom článku,
Tims :-)


4 komentáre:

  1. Fotky s krávama, proč ne že jo :D ale takhle ty svatby mě překvapili, právě jsem si myslela že v Americe jsou ty svatby větší akce :O ono taky možná jak která :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak oni už fotia 4 roky skoro kazdy vikend tak vedia posudit :-)

      Odstrániť
  2. Jé tak to ti závidím :) Já jsem na svatbě nebyla ani nepamatuju a rodičům závidím, to je tak trochu dream job, zažívat tyhle zážitky ostatních lidí :) Škoda, že nemám taky takovou práci :(

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pěkný článek :) to musí být fajn takhle navštěvovat svatby :)

    OdpovedaťOdstrániť