nedeľa, 31. januára 2016

The Avenue

Ahojte, dúfam, že ste mali krásny víkend. Ja som sa s kamarátkou vybrala na nákupy a veľmi sme si to užili! To miesto sa volá The Avenue, veľa obchodov rôzneho typu spojené do úžasného nákupného mestečka. Prostredie okolo je veľmi pekne vybudované čiže vytvára príjemnú atmosféru.


 Keď sme skončili nákupy na Avenue, tak sme zavítali ešte aj do Targetu a Starbucks. Ako sme čakali v rade v Targete, tak jeden malý chlapček sa na nás stále pozeral a usmieval, veľmi zlatučký bol. 
A takto nejako som dopadla ja :-D Iba trošku závislá, ale eosy som pokúpila kamarátom ako suveníry z US :-D Zavďačím sa im s nimi najlepšie.
A inak baby! Keby ste niekde videli 'Body Clear Scrub' od Neutrogeny, tak si ho určite kúpte. Ja som si ho kúpila a pokožka je úplne jemnučká po použití. :-)

 Prajem vám krásny deň,
Tims :-)

4 komentáre:

  1. Nákupní městečko tak to už je seen :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No, páááni tvé kamarádky se budou opravdu mít :) Snad se ti to potom všechno vejde do kufru :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Našťastie posielam velký balík domov :-)

      Odstrániť
    2. No tak to je nejlepší, to máš pak ještě dost místa v kufru na další nakupování pro sebe :))

      Odstrániť