sobota, 23. januára 2016

Snow days

Čaute, tak ako môžete vidieť sniežik na Slovensku aj  Čechách, tak isto aj v Tennessee (niektorí z toho hneď kalamity robia). Ale nám študentom to vôbec neprekáže keďže nám zavrú školu hneď ako je predpokladané len trošku mrznúť! :-D Zobudiť sa a uvidieť krásny biely sneh na okolo je dosť nezvyčajné v Murfreesboro, lebo tu veľmi sneh nemajú. A preto si myslím, že ani žiadne "zhŕňače" tu neexistujú, cesty vyzerajú stále rovnako bez akéhokoľvek zásahu stroja. Aj tak si myslím, že sa to do pondelka roztopí a my budeme musieť ísť do školy.
Náš aktuálny výhľad na ulicu :-)
Ďalšie fotky sú výhľad na dvor alebo inak povedané skoro až výhľad na druhú ulicu.
Mačičky mi veľmi "pomáhali" pri fotení, neustále sa okolo mňa motali, že som ich ani pekne vyfotiť nemohla.
Nad vchodovými dverami majú jednoduchý citát. Oni majú asi všade citáty a veľmi pekné :-)
Ako inak by som tieto chladné dni trávila než blogovaním, pozeraním filmov a skypovaním s mojím zlatíčkom :-)


Prajem krásny zvyšok víkendu,

Tims :-)

2 komentáre:

  1. Ten sníh je jak z pohádky :) Skypování se zlatíčkem myslíš mě viď? já vím že ne :D :*

    OdpovedaťOdstrániť