piatok, 22. januára 2016

Oakland High School

Čauko, tak som tu opäť s ďalším článkom ako som sľúbila. A tentokrát to bude o mojej škole. Ako som vravela 12. augusta som nastúpila na Oakland High School v Murfreesboro (ostatní nastúpili 6.8., ale ja som mala nejaké papierovačky, tak preto neskôr.) 
Tieto fotky sú ako som išla poobede zo školy a ráno do školy (až teraz som si uvedomila, že tie fotky majú byť naopak, menšia chybička :-D). 
Škola začína o 8:15 a.m. a končí 3:15 p.m. každý deň. Bola som tam úplne stratená, prvý mesiac než som sa zorientovala čo kde je, tak to bola hrôza a myslela som si, že to vôbec nezvládnem. Po takých 2-3 mesiacoch už som začala v poriadku rozumieť a všetko bolo oveľa ľahšie. Prišla som na ten ich systém, kt. sa mi vôbec nepáčil, ale už som si na všetko zvykla. 
Okrem toho tu máme veľmi nezmyselný "dress code", nemôžeme mať odhalené ramená, čiže žiadne ramienkové tričká, čo ma celkom šokovalo, lebo áno moje ramená sú príliš sexuálne. Ďalej nemôžeme nosiť odhalený chrbát, krátke kraťasy, sukne alebo šaty, legíny vôbec žiadne a veľké výstrihy. A naozaj to je veľmi prísne, ak vás niekto v tom uvidí pošle vás prezliecť a deje sa to často. 
Hore je naša krásna telocvičňa a dole je ihrisko na americký futbal.
Na to, že tu chodí okolo 2 000 študentov je tých miest na sedenie vonku trošku málo :-D 
Jeden piatok v každom mesiaci máme pep rally, všetci sa zhromaždíme v telocvični pred veľkým futbalovým alebo basketbalovým zápasom a máme rôzne aktivity a vystúpenia. Niekedy je to fakt super a niekedy presný opak, ale aspoň sa nemusíme učiť.
Môžem povedať, že som si tu zvykla a dá sa to zvládnuť, keď sa človeku chce :-) 

See ya later,

Tims :-)

1 komentár: