sobota, 30. januára 2016

Nasville Zoo / Football

Čaute, dnes tu mám pre vás 2 články v 1 a ide o návštevu zoo a amerického futbalu. Ja som strašne happy vždy, keď ideme do  zoo takže som sa veľmi tešila, keď mi oznámili, že ideme. Raz som tam bola s mojím host-dad a jeho rodičmi, a druhýkrát s kamarátom a jeho rodinou. V zoo sa cítim veľmi príjemne, to prostredie mi príde veľmi relaxačné žeby? :-D v každom prípade tam veľmi rada chodím. 
Čo sa týka amerického futbalu bola som tam s kamarátom a jeho sestrou. Môj názor? Šport bez pointy, totálne nudný. Vôbec to nebude môj šport, ktorý by som si rada zašla pozrieť s kamarátmi. Ale musím uznať, že atmosféra bola perfektná!!

Zistila som, že si rada robím selfie so zvieratkami (keďže aj môjho priateľa volám sloník :-D)

Prajem krásny deň,
Tims :-)

6 komentárov:

  1. Vas priatel musi byt dost tucny, ked ho volate slon :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sebiku už sa zmier s tým, že nemáš 6pack :-DDD

      Odstrániť
    2. a tvoj druh prasatko tam nemali aby si sa snim odfotila ? :D

      Odstrániť
    3. koleduješ si o bitku, keď sa vrátim :-D

      Odstrániť
  2. wow, tak tam bych strávila celý den, celou noc a nikdo by mě odtamtud nemohl dostat jako z hvězdárny, kde jsem se zasekla :D
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Do tej ZOO by som sa šla pozrieť :)

    OdpovedaťOdstrániť