štvrtok, 21. januára 2016

Introduction

Ahojte, 3.augusta 2015 mladé dievča z malej dedinky odletelo do U.S.A - Tennessee, kde si ju vybrali za svoju hosťovskú "dcérku" mladí novomanželia. Tým dievčaťom som samozrejme ja a teraz vám idem priblížiť udalosti z prvých dní.


Bolo to asi najťahšie rozhodnutie v mojom živote, ale musím povedať, že stálo za to.
 Najkrajší bol let z NY do Nashvillu ako vidíte fotky. Tiež trval len 2 hodiny narozdiel od 8 a pol hodinového letu z Viedne do NY.
Na letisku ma moja rodinka privítala s takýmto krásnym plagátom čo ma veľmi potešilo. Moja host-"mom" Mahlia pozvala aj jej 2 sestry z Floridy, s ktorými som strávila 1 týždeň.
Počas prvých dní sme stihli vymaľovať moju izbu, zahrať si bowling, rozplynúť sa nad ponukou Orea (neskôr som videla ešte viac zaplnené poličky) a navštíviť miesto, kde sa odohrala 90-dňová vojna.
 12. augusta som išla prvýkrát do americkej školy! O tom vám porozprávam v ďalšom článku.

Majte sa krásne,

Tims :-)






1 komentár: