streda, 27. januára 2016

Florida #1 / Fall break

Čauko, opäť som tu s ďalším príspevkom a tentokrát to bude o mojej prvej návšteve Floridy! Rozmýšľala som ako to spraviť čo najkratšie, lebo sa toho veľa udialo keďže sme celé dni boli na nohách. Moja host-mom má priamo v Orlande rodinu ako som spomínala v prvom článku, tak sme ich išli navštíviť a bývali sme tam počas mojích jesenných prázdnin. Hlavným dôvodom návštevy bol však Disney's World & Universal Studios. To bol môj jeden z najúžasnejších zážitkov v živote! A teraz vás tou rozprávkou trošku prevediem.
  • Disney's World sa rozdeľuje na 4 parky a je jediný na svete. Ďalšie čo sú, tak sa volajú Disneyland a rozdiel je v tom, že sa skladajú z 2 parkov. Čiže Disney's World je ten najväčší. 

  • Prvý deň sme zavítali do Disney's downtown, vyzdvihli pernamentky a zúčastnili sa Variety show. 
  • Druhý deň sme strávili celý deň v 1.parku "Magical Kingdom", zakončili sme to krásnym ohňostrojom.
  • Tretí deň sme zavítali do "Animal Kingdom", kde sme však boli len do obeda a potom sme sa presunuli do "Epcot", tam sme však stihli len polovicu.
  • Štvrtý deň sme boli v "Hollywood studios", kde sme tiež strávili len doobedie a vrátili sme sa opäť do Epcot, aby sme ho mohli prejsť celý, večer sme sa opäť vrátili do Hollywood studios na šou "Fantasmic", čo bolo veľmi pekné.
  • Piaty deň sme mali taký oddychový, piekli sme Brownies a skypovala som s rodinkou.
  • Šiesty deň sme išli do Universal Studios, ktoré majú 2 parky a užili si tam kopec 3D zábavy. 
  • Siedmy deň sme cestovali domov. :-(
 Vôbec sa mi odtiaľ nechcelo ísť, veď komu by hej. Ale to nevadí, ešte sme sa tam vrátili :-) Ale o tom vám porozprávam neskôr. 


Krásny deň vám prajem,
Tims :-)

4 komentáre:

  1. Mmmm, Hollywood studios bych si také nechala líbit :)Do Disneylandu bych se také jednou ráda podívala, ale myslím, že to asi nechám na trošku déle, až budu mít děti a sfouknu to takto najednou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Podívat se na Floridu je moje velké přání. Takový sen. Jednou bych chtěla procestovat celou Ameriku, kouknout do Thajska, Emirátů...je toho hodně. Otázkou zůstává, zda budou peníze a čas:)

    ...Instantní krása...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. och, muselo to byť všetko skvelé! Rokfort najviac! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jee, tak to sis musela parádně užít, já byla v Universal :) Jinak krásné fotky.

    www.glamour-vanessa.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť